Ceny tovaru a dopravy, možnosti platby
Sú ceny na internetovej stránke aktuálne?
Áno, ceny na internetovej stránke sú aktuálne a uvedené vrátane DPH.
Aké sú ceny poštovného?
Pri procese tvorby objednávky má každý zákazník na výber z troch možností.
- zaslanie zásielky poštou na adresu za 2,90 €,
- zaslanie zásielky kuriérom GLS za 3,90 €,
- doručenie zásielky na odberné miesto Packety za 3,30 €,
- osobný odber v sklade obchodu (prevzatie je potrebné dohodnúť v dostatočnom predstihu; platba je možná len v hotovosti, nie kartou)
Môžem u Vás platiť kartou?
Pri objednávke je možné vybrať platbu platobnou bránou 24-pay, ktorá umožňuje platbu kreditnou alebo debetnou kartou.
Je možné vykonať platbu za tovar predom?
Áno, je to možné. Pri zadávaní objednávky treba vybrať možnosť platby predom na predfaktúru. Platbu môžete vykonať na základe údajov, ktoré sa zobrazia pri potvrdení objednávky alebo si od nás môžete vyžiadať predfaktúru na úhradu. Tovar Vám bude zaslaný až po uhradení tovaru.
K objednanému tovaru budem potrebovať aj faktúru. Je nutné o ňu žiadať?
Faktúru zasielame spolu s objednaným tovarom.
Tvorba objednávky, zmena objednávky a termín dodania
Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?
Nemusíte, pri tvorbe objednávky vyplníte iba osobné kontaktné/fakturačné údaje bez registrácie.
Je možné tovar objednať inak, ako cez internet?
V záujme predídeniu nedorozumeniam a chybám v objednávke uprednostňujeme objednávky zadávané priamo cez náš e-shop.
Môžem po dokončení objednávku ešte zmeniť?
Objednávku je ešte možné zmeniť pred jej vyexpedovaním telefonicky alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch. Radi Vašu objednávku doplníme/upravíme.
Ako poznám, že mi bol tovar odoslaný?
O odoslaní objednávky Vás budeme informovať emailom. Pri odoslaní tovaru Slovenskou poštou Vám zašleme aj podacie číslo zásielky, aby ste mohli zásielku sledovať na stránke http://tandt.posta.sk/
Kedy mi bude objednaný tovar doručený?
Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom, doručíme Vám ho spravidla do 2 pracovných dní po obdržaní objednávky. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná.
Presnejší termín dodania Vám poskytneme telefonicky (kontaktom na predajňu) alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch.
Reklamácie
Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, spotrebiteľ (zákazník) môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach alebo v samostatnom článku o vrátení tovaru.
Čo všetko musím dodať na reklamáciu?
K reklamácii je potrebné dodať:
- reklamovaný tovar
- kópiu daňového dokladu (blok/faktára) a
- reklamačný protokol
Ako postupovať pri reklamácii nájdete v našom reklamačnom poriadku.
Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom, prípadne v kompletnom balení?
Ak máte záujem o vrátenie peňazí a nie opravu, prípadne výmenu tovaru, je potrebné priniesť, alebo zaslať tovar s kompletným príslušenstvom.
Ak máte záujem o opravu, prípade výmenu vadného tovaru, postačuje priniesť alebo poslať len samotný produkt.
Kam je potrebné reklamovaný tovar zaslať?
Reklamovaný tovar nám pošlite na našu kontaktnú adresu:
SUDI s.r.o.
Podzáhradná 1317/14
947 01 Hurbanovo
Slovenská republika
Ako dlho budete reklamáciu riešiť?
Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne, zo zákona do 30 dní.
Koho môžem kontaktovať v prípade, že mám otázku, na ktorú som nenašiel odpoveď?
V prípade akýchkoľvek nejasností a otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónne číslo (kontakt na predajňu) alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch.