V skratke
– tovar, ktorý je na sklade, zvyčajne doručíme do 3 pracovných dní
(na sklade máme tovar z kategórií píšťalky, karty, sety a ďalšie vybavenie, rozhodcovské zástavky; okrem toho aj niektoré veľkosti dresov, trenírok, štulpní, obuvy a športových tašiek)
– tovar, ktorý nie je na sklade, zvyčajne doručíme do 3 týždňov
(na sklade nedržíme doplnkové oblečenie s výnimkou vybraných potítok)
– poštovné a balné pri objednávke do 100 € od 2,90 € do 3,50 € v závislosti od spôsobu dopravy
– pri objednávke 100 € a viac sa poštovné a balné neúčtuje (platí pre zaslanie Slovenskou poštou)
Obsah
Článok I.: Všeobecné ustanovenia
Článok II.: Práva a povinnosti zmluvných strán
Článok III.: Dodacie podmienky
Článok IV.: Platobné podmienky
Článok V.: Záruka a reklamačný poriadok
Článok VI.: Výmena tovaru
Článok VII.: Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Článok VIII.: Ochrana osobných údajov
Článok IX: Alternatívny spôsob riešenia sporov
Článok X.: Záverečné ustanovenia
Článok I.
Všeobecné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi
predávajúcim, ktorým je SUDI s.r.o., Nová Trstená 20, 947 03 Hurbanovo, IČO: 46 713 956, IČ DPH/DIČ: SK2023547306 zápisaným v Obchodnom registri Okresného súdu v Nitre, oddiel: Sro, vložka číslo: 31958/N (ďalej len „predávajúci“)
a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho na portáli www.sudi.sk.
2. Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická alebo právnická osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom elektronického obchodu na www.sudi.sk.
3. Elektronickou objednávkou sa rozumie vyplnený a odoslaný elektronický objednávkový formulár, ktorý musí obsahovať nasledovné údaje:
– identifikáciu kupujúceho – t. j. meno a priezvisko alebo obchodné meno, bydlisko/sídlo, kontakt (e-mailovú adresu a/alebo telefón)
– druh, množstvo a presnú špecifikáciu, ako napr. veľkosť, farbu, ap., objednávaného tovaru
– adresu miesta dodania tovaru
– spôsob dopravy/dodania tovaru
– spôsob platby za tovar
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie.
4. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva nadobúda platnosť potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu.
5. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, a zároveň aj platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke www.sudi.sk v okamihu potvrdenia objednávky.
6. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
7. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
Článok II.
Práva a povinnosti zmluvných strán
1. Práva a povinnosti predávajúceho
Predávajúci je povinný dodať na základe záväznej akceptácie objednávky kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu, zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR. Ďalej je predávajúci povinný odovzdať najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektonickej forme všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru.
Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.
2. Práva a povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný prevziať zakúpený alebo objednaný tovar, zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru, nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho. Kupujúci je povinný potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby.
Kupujúci má právo na dodanie v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznej akceptácii objednávky.
Článok III.
Dodacie podmienky
1. Predávajúci je povinný splniť objednávku kupujúceho a dodať mu tovar v lehote uvedenej v záväznej akceptácii objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že pri plnení záväzkov dodávateľa majú uvádzané termíny dodávok na internetovej stránke www.sudi.sk orientačný charakter.
2. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci zašle kupujúcemu potvrdenie a to písomnou formou (faxom, mailom alebo poštou).
3. Po uplynutí 14 dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný prevziať tovar, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.
4. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
5. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar, ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam – reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktoré potvrdí dopravca. Vyžiadajte si telefonický kontakt na depo prepravcu, z ktorého Vám pošlú technika (poverenú osobu), aby zhodnotil mieru poškodenia a vykonal s Vami zápis o poškodení zásielky. Reklamácia na tovar bude z našej strany uznaná iba v prípade nepoškodeného vonkajšieho obalu. Reklamáciu na rozbité sklenené časti si je možné uplatniť iba u dopravcu. Neakceptujeme reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou.
6. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim.
7. Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar do 3 týždňov. V prípade, že tak nie je schopný, informuje o tejto informácií kupujúceho a ten má následne právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
8. Poštovné sa účtuje nasledovne:
výška objednávky | 0 – 99 € | 100 – 199 € | 200 – 299 € | 300 – 399 € | 400 a viac € |
Slovenská pošta | 3,5 € | zdarma | zdarma | zdarma | individuálne |
Kuriér GLS | 4,5 € | zdarma | zdarma | zdarma | individuálne |
Článok IV.
Platobné podmienky
1. Po uskutočnení objednávky bude na e-mail kupujúceho zaslané potvrdenie objednávky spolu s potrebnými údajmi na platbu. Daňový doklad – faktúra sa zasiela spolu s objednaným tovarom.
2. Platby sa vykonávajú v EUR, pričom je možný jeden z nasledujúcich spôsobov platby:
– Platba v hotovosti pri osobnom odbere. Pri tomto spôsobe platky kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedenú v elektronickej objednávke pri osobnom odbere na predajnom mieste portálu sudi.sk.
– Platba pri dodávke na dobierku. Pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke pri jeho prebratí od Slovenskej pošty.
– Platba prevodom na účet. Pri tomto spôsobe platby je kupujúcemu zaslaný tovar po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru uvedenej v elektronickej objednávke na účet predávajúceho:
Tatra banka, a. s.
Bankový účet: 2924878971/1100
Variabilný symbol: číslo objednávky (podľa potvrdzujúceho e-mailu)
3. Ak kupujúci neprevezme ním objednaný a požadovaný tovar zaslaný predávajúcim na dobierku, predávajúci je opravnený v zmysle týchto obchodných podmienok požadovať preplatenie nákladov vzniknutých predávajúcemu neprebratím tovaru. Minimálna výška tejto náhrady je 20€. Pre daného kupujúceho bude zablokovaná možnosť platby za objednávky formou dobierky v internetovom obchode sudi.sk až do uhradenia pohľadávky. Kupujúci môže požiadať o opätovné zaslanie tovaru. Ten mu však bude zaslaný až po uhradení sumy na účet predávajúceho za objednávku navýšenú o druhé poštovné. V prípade prevzatia takto opätovne zaslaného tovaru sa upúšťa od vymáhania vyššie spomínanej náhrady vzniknutých nákladov. V opačnom prípade sa náhrada navýši o ďalšie poštovné.
4. Pri objednávkach v celkovej sume nad 100,- Euro predávajuci môže požadovať od kupujúceho úhradu zálohy až do výšky 10 % zo sumy objednávky na bankový účet predávajúceho ako prejav vážneho záujmu o objednaný tovar. Predávajuci akceptuje prijatie objednávky až po pripísaní platby na svoj účet. Platba môže byť zrealizovaná prevodom alebo vkladom na účet predávajúceho.
5. Pri platbách na účet predávajúci expeduje objednaný tovar až po pripísaní platby na účet predávajúceho, alebo po prijatí potvrdenia o úhrade dĺžnej sumy. Potvrdenie o vykonaní platby v prospech účtu predávajúceho môže kupujúci poslať e-mailom.
6. Ceny uvedené na stránke elektronického obchodu sudi.sk sú uvedené vrátane DPH.
7. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov a zmeny cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. O tejto zmene musí informovať kupujúceho, ktorý má v prípade nesúhlasu právo objednávku zrušiť a od kúpnej zmluvy odstúpiť.
8. Zvýhodnené (akčné) ceny a ponuky tovaru sú zreteľne označené. Platnosť zvýhodnených cien trvá do vypredania zásob alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene.
Článok V.
Záruka a reklamačný poriadok
1. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
2. Na dodávaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke www.sudi.sk. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dohodnuté iné záručné podmienky.
3. Ku každému tovaru zakúpenému u predávajúceho je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (doklad o kúpe tovaru), ktorá slúži zároveň ako doklad k záruke.
4. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri preberaní tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto priehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci a bol zakúpený u predávajúceho.
6. Pri údržbe a používaní tovaru je kupujúci povinný sa riadiť návodom na použitie. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, používaním alebo ošetrovaním výrobku.
7. Kupujúci je povinný poškodený tovar zaslať predávajúcemu v originálnom balení na kontaktnú adresu predávajúceho uvedenú na faktúre, ktorá bola súčasťou dodávky (sudi.sk, SUDI s.r.o., Podzáhradná 1317/14, 947 01 Hurbanovo). Je povinný tiež informovať predávajúceho o vade tovaru.
8. Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej forme. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
9. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný obdobný tovar s porovnateľnými technickými parametrami.
10. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
– nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru
– neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru
– uplynutím záručnej doby tovaru
– mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
– používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu
– neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
– poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, obsluhou alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR
– poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
– neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci
– zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
11. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
– výmenou tovaru za tovar iný funkčný rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
– v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu za vadný tovar.
Pre účely reklamácie sa za viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dvakrát.
Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
12. Práva a povinnosti kupujúceho sa vo veciach neupravených týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami riadia podľa Občianskeho zákonníka.
Článok VI.
Výmena tovaru
1. V prípade, že kupujúcemu výrobok nevyhovuje svojou veľkosťou, bude mu na výmenu zaslaný výrobok inej veľkosti.
2. Postup pri výmene tovaru je nasledovný:
– Kupujúci je povinný zaslať predávajúcemu výrobok mechanicky nepoškodený, čistý, v originálnom balení na kontaktnú adresu uvedenú na faktúre, ktorá bola súčasťou dodávky (sudi.sk, SUDI s.r.o., Podzáhradná 1317/14, 947 01 Hurbanovo).
– Tovar zasielaný na výmenu je kupujúci povinný poistiť. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom výmeny, znáša kupujúci až do okamihu jeho prevzatia predávajúcim.
– Vymieňaný tovar nepošle kupujúci dobierkou, ale doporučene, pričom potvrdenie o zaslaní je povinný si uschovať.
3. Za výmenu je predávajúci oprávnený účtovať si poštovné a balné.
4. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť výmenu tovaru, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené.
Článok VII.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
1. Podľa § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z. Z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (ďalej len „zákon“) v znení neskorších predpisov je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. O odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný predávajúceho informovať písomne, a to formou e-mailu na sudi@sudi.sk alebo listom a zároveň musí byť predávajúcemu riadne vrátený kompletný tovar v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli kupujúcemu dodané, na adresu
sudi.sk
SUDI s.r.o.
Podzáhradná 1317/14
947 01 Hurbanovo
2. Ak predávajúci splnil informačné povinnosti podľa § 10 zákona č.108/2000 Z.z. dodatočne, kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačné povinnosti, najneskôr však do 3 mesiacov od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí tovaru.
3. Ak predávajúci nesplní informačné povinnosti podľa § 10 ani dodatočne, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 3 mesiacov od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
4. Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší.
5. V prípade vrátenia tovaru predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu sumu za poštovné a balné.
6. Za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na účet kupujúceho do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.
7. V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu výrobok na adresu uvedenú na faktúre, ktorá bola súčasťou dodávky, podľa postupu uvedeného v článku III. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Článok VIII.
Ochrana osobných údajov
1. Osobné údaje kupujúceho spracováva predávajúci v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Kupujúci vyjadruje súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky tovaru a zúčtovania platieb podľa § 7 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov objednávkou tovaru na sudi.sk. Kupujúci zároveň zodpovedá za pravdivosť a správnosť uvedených osobných údajov.
2. Predávajúci je oprávnený uchovávať osobné údaje kupujúceho po dobu 2 rokov od poslednej uskutočnenej objednávky.
3. Predávajúci sa zaväzuje na základe písomnej alebo telefonickej žiadosti kupujúceho i bez udania dôvodu, kedykoľvek jeho osobné údaje vymažať zo svojej databázy.
4. Kupujúci odoslaním objednávky vyjadruje svoj súhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho bez predchádzajúcej žiadosti kupujúceho na zaslanie takýchto správ.
Alternatívny spôsob riešenia sporov
1. Vážení spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu zašlite na emailovú adresu sudi@sudi.sk
2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľkých sporov, máte právo o alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na aj na webovom sídle príslučného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
4. Zoznam subjektov alternatívneho rišenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľkých sporov sa obráti.
5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk
6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
– ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20€;
– ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
7. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
8. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Záverečné ustanovania
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak. Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi v celom rozsahu súhlasí.
2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky. Zmluvné strany súhlasia, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok, pričom povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke www.sudi.sk.
4. Tieto obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na stránke www.sudi.sk.